Vuoden 2015 voittaja: Wilma Vilen

Nimi: Wilma Vilen

Best Seller kilpailuvuosi: 2015

Ammattikorkeakoulu: Turun Ammattikorkeakoulu

Arvosana omasta Best Seller kokemuksesta: 10

Nykyinen työnantaja ja titteli:  Studentwork, Consultant Manager

 

1. Kuinka kauan omasta Best Seller voitostasi on?

Voitin kisan vuonna 2015, eli kolme vuotta.

2. Mitä kilpailu antoi Sinulle? Mikä on paras muistosi kilpailusta?

Sain vakituisen työpaikan Canonilta Account Managerina. Lisäksi sain loistavaa kokemusta paineen alla toteutetusta neuvottelutilanteesta. Paras muistoni kisasta on häkeltynyt tunne, kun nimeni mainittiin palkintojenjako tilanteessa.

3. Oletko saanut hyödyntää kilpailua varten opittuja taitoja myöhemmin työelämässä?

Kisa oli paras oppikokemukseni koko ammattikorkeakoulussa ja antoi hyvää pohjaa oikeisiin B2B -neuvotteluihin. Myös nykyisessä roolissani Consultant Managerina tarvitsen kisassa oppimiani taitoja, joten ne ovat olleet todella arvokkaita.

4. Kannattaako kilpailuun osallistua?

Kilpailuun kannattaa ehdottomasti osallistua ja siihen kannattaa panostaa, vaikka ei voittaisi niin saa hyvää kokemusta, näkyvyyttä ja mahdollisesti työtarjouksia. Kisapäivänä on mahdollisuus myös verkostoitua niin opiskelijoiden kuin myös yritysten edustajien kanssa.

5. Terveisiä tuleville Best Seller kilpailijoille?

Ole oma itsesi, anna persoonasi näkyä ja luota vaistoihisi. Kisassa kannattaa ajatella, että kyseessä on tavallinen asiakastapaaminen, jolloin jännitys hieman helpottuu. Mieti mitä haluat saavuttaa ja pidä tavoitteesi kirkkaana mielessäsi koko kisan ajan. Tsemppiä kisaan!

Ps. muista nauttia jokaisesta hetkestä ja mikäli voitat niin muista juhlia!

- Wilma Vilen

 

Jaa

 

 

Sales Booster

Mercuri International toimii Best Seller Competitionin Sales Boosterina. He "boostaavat" opiskelijoita kilpailuun erilaisin keinoin kevään 2019 aikana.

Katso, miten voit boostata oman myyntisi vauhtiin:

Myyjä asiakkaan liiketoiminnan kehittäjänä

Sales Booster -video 

Paisteja susille vai neuvottelutaitoja?

Onko myyntiorganisaationne täysi-ikäinen?

Kysy ja kuuntele

Motivaation merkitys ja johtaminen

Vastaväitemenetelmiä -video

 

-

Sosiaalinen media

   

                         

 

 


Kilpailussa 2019 mukana