Best Seller Competition -logo uudistui!

Best Seller Competition logo uudistui!

Best Seller Competition juhlii 10. juhlavuottaan 11.4.2019 ja juhlavuoden kunniaksi julkistetaan kisan uusi logo. Logon ovat suunnitelleet Haaga-Helian AMK:hon vaihto-oppilaiksi tulleet etelä-korealaiset Dongeun Kim, Jongsuk Chang sekä Jaeyoung Lim. Logon suunnittelukilpailu järjestettiin osana graafisen suunnittelun kurssia, ja kolmea keskenään kisaavaa ryhmää luotsasi syyskaudella 2018 opettaja Graham Hill.

Logon takana on myös vaikuttava tarina: pystyviivat kuvaavat ääniaaltoja (soundwaves) ja korostavat sitä, että myyjän tulee tarkasti ja vastaanottavaisesti kuunnella, mitä asiakas kertoo - hyvällä myyjällä on kaksi korvaa ja vain yksi (pieni) suu. Eri kohtiin pystyviivoja on myös sijoitettu palloja; ne puolestaan kuvaavat sitä, miten myyjän tulee räätälöidä (tuning) oma tarjoomansa vastaamaan juuri kyseisen asiakkaan tilannetta ja mahdollisuuksia. Myyjän tulee huomata muuttaa pallojen kohtia jokaisen asiakkaan kohdalla, sillä jokainen asiakas tarvitsee juuri omaa kertomustaan vastaavia ratkaisuja.

Thank you Dongeun, Jongsuk, Jaeyoung ja Graham!

Jaa

 

 

Sales Booster

Mercuri International toimi kevään 2019 Best Seller Competitionin Sales Boosterina. He "boostasivat" opiskelijoita kilpailuun erilaisin keinoin kevään aikana.

Katso, miten voit boostata oman myyntisi vauhtiin:

Myyjä asiakkaan liiketoiminnan kehittäjänä

Sales Booster -video 

Paisteja susille vai neuvottelutaitoja?

Onko myyntiorganisaationne täysi-ikäinen?

Kysy ja kuuntele

Motivaation merkitys ja johtaminen

Vastaväitemenetelmiä -video

 

-

Sosiaalinen media

   

                         

 

 


Kilpailussa 2019 mukana