Yrityskumppanit

Best Seller Competition -myyntikilpailu on erinomainen tapahtuma kaikille myyntiosaamisesta ja sen kehittämisestä kiinnostuneille yrityksille. Kilpailun avulla saa katsauksen korkeakoulutasoisen myyntikoulutuksen nykytilaan ja varmasti myös ajatuksia oman myyntiorganisaation taitojen kehittämiseen.

Yhteistyökumppanimme tutustuvat Best Seller Competition -myyntikilpailussa alan opiskelijoihin, tulevaisuuden myynnin ammattilaisiin. Kilpailusta on myös muodostunut merkittävä kohtaamispaikka, jossa myynnin parissa toimivat voivat tavata kollegoja ja asiakkaita.

 


Vuoden 2019 pääyhteistyökumppanina Fonecta

Tutustu Fonectaan:

Youtubessa: https://www.youtube.com/user/FonectaTube

Facebookissa: https://www.facebook.com/fonecta/

LinkedInissä: https://www.linkedin.com/company/fonecta-oy/

Twitterissä: https://twitter.com/fonecta
 

Tutustu työhön Fonectalla:

Katso alla olevista videolinkeistä, mitä Fonectan työntekijät kertovat työstään:

Account Manager Emmi viihtyy myyntityössä

Ravintola-alan ammattilainen viihtyy Fonectalla myyntityössä

Media-asiantuntijan työ Fonectalla

 

Yrityskumppanit vuonna 2019

  Pääsponsori  
      
 

 

Kultasponsorit

 
             

        

 

 

Hopeasponsorit

 
     
     
     
  Muita sponsoreita  
     
  Sales Booster Päätuomari

 

Yrityskumppanit aiempina vuosina

Fonecta, Elisa, Mercuri International, Dell, Precedo Consulting, Academic Work, Lassila & Tikanoja, MMA - myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset, Sonera, Canon, If Vahinkovakuutusyhtiö, VMP, Tech Data, Mandatum Life, Teknologiateollisuus, OP Turun Seutu, Lumon, Vainu, Viwell, Microsoft, MLP, MicroMedia, Fondia, CGI, Lindström, Fountain Park, Orkla, Fujitsu

 

Jaa

 

 

Sales Booster

Mercuri International toimi kevään 2019 Best Seller Competitionin Sales Boosterina. He "boostasivat" opiskelijoita kilpailuun erilaisin keinoin kevään aikana.

Katso, miten voit boostata oman myyntisi vauhtiin:

Myyjä asiakkaan liiketoiminnan kehittäjänä

Sales Booster -video 

Paisteja susille vai neuvottelutaitoja?

Onko myyntiorganisaationne täysi-ikäinen?

Kysy ja kuuntele

Motivaation merkitys ja johtaminen

Vastaväitemenetelmiä -video

 

-

Sosiaalinen media

   

                         

 

 


Kilpailussa 2019 mukana